Post by travavarsorchard on Mar 8, 2022 3:31:00 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ FPS Strike: PvP Shooting Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FPS Strike: PvP Shooting Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ FPS Strike: PvP Shooting Games 2022 version ▞▞▞
Dette er fint, men grafikken er ikke bra. Takk
Dette er litt kjedelig å spille
Veldig dårlig grafikk
Appen er for god, men den har oppdaget mange tillegg, så jeg får 3 stjerner for denne appen
Real Commando Shooting 3D I dette spillet spiller pistolen veldig bra, jeg har funnet ut at jeg likte favoritten min og ga den til meg etter 2 år. Jeg liker det veldig mye.
Jeg gir det 2 stjerner fordi det er så mange annonser og jeg hater annonser, men dette spillet er fint👌. Og reklame gjør vondt i hodet.
Veldig skuffet Verste følsomhet og det er heller ingen mulighet for å håndtere følsomhet. Jeg er sjokkert over hvordan brukerne gir denne anmeldelsene og 4 stjerner
Sniper Strike - FPS 3D Shooting Game PlayerUnknown's ...
Ta knekken på fiendene dine i dette ørkenracet! Spill Road of Fury: Desert Strike helt gratis på nett! Gratis online spill og ingen nedlastning. Spill...
trenger litt forbedring -kamerastabilitet -karakterbevegelser
Dette spillet er forferdelig! Grafikken er den verste, spillet er enkelt, og kontrollene er søppel
Ekte kommandoskyting 3d-spill er et av de beste spillutviklingene for gratis skyting. Det er veldig enkelt å spille. Du kan enkelt finne fienden din, og du har større sjanse til å drepe dem enkelt og raskt. Dette er enkelt å spille gratis skytespill
For barn ok, men ikke spennende
Dette er et fantastisk spill til alle tider
Det er et bra spill, men berøringsfølsomheten er ikke så god. Ellers er det et godt offline spill
For mange annonser
Det er et utspill, ikke det beste spillet, men greit for 1 til 2 GB ram-mobiler
Veldig fint spill, men kontrollene er vanskelige
Dette spillet er litt bra, men jeg vet at alt som er laget med enhet er ubrukelig dårlig kontroll 😰😰😰
Jeg tror dette er et av de beste og rimelige FPS-spillene nå, det er veldig enkle nivåer og laster også veldig raskt, kjempebra for FPS-nybegynnere,🇬🇭🇬🇭😙 så for å vise min takknemlighet vil jeg gi deg 5 stjerner
Learn Russian Education quca
FPS Commando Secret mission er et av de beste Battleground-overlevelsesmiljøspillene med perfekt våpenskyteopplevelse. Dette er et enestående One Man Army-basert spill med spennende nivåer. Mange mennesker spiller dette enestående prestasjonsspillet og feller avslappende. Jeg liker dette et av de beste underholdningsspillene.
Det er det beste spillet noen gang har spilt
Det er et fantastisk spill, det er så mange nivåer i dette spillet, jeg liker dette spillet så godt, så jeg gir det 5 stjerner, det er et godt valg for å installere spillet
Du kan bare velge to nivåer. Y ikke mer enn to. Når du vil spille i et område. Du kan ikke velge siden det er 4 nivåer og vi kan bare spille to. Hvis jeg klikker på et annet bilde, blir det ikke klikket.
De bør endre navnet på dette spillet til "Ad Watching Simulator" fordi det er det egentlig. Fryktelig spilling, spillet gir deg en annonse etter alt du gjør, og det har en tendens til å hindre deg i å lukke annonser.
Bra spill, men kontroll er ikke så mye bra. Legg til flere kart og gjør fienden vanskeligere
FPS Commando Shooting Games Piedzīvojumu spēles gox
Hvis du liker Offline Shooter, Multiplayer PvP, FPS og å være snikskytter. Her er for deg, det siste fra PvP-skytespillet! Kampen er ekte, og du kan være
FPS Commando Shooting Games Авантуристичке ugfl
Kontrollene, grafikken, robotene, våpnene, alt ved dette spillet er dårlig.
FPS Online Strike PVP Shooter mod apk (MENY MOD/ONE SHOOT KILL/UNLIMITED AMMO) v1.1.96. Sniper 3D Gun Shooting Games mod apk (Ubegrensede mynter) v3.41.1.
Mange ganger annonser og alle nivåer kan ikke låses opp av spillere
Hvorfor savnet du bakgear?
Dårlig spilling ,,grafikk er ikke dårlig, kontroller ikke dårlig, men spillingen
Spillet var så bra, men for mange annonser, vennligst ta ut alle annonsene for bedre å spille dette, så jeg liker å spille dette spillet tusen takk
Den er kjempegod, men så enkel gjør den så vanskelig
Bra spill ... men spillet Lage ... plz ... fiks ... det
Annonser, men appen er ok
Så mange annonser😭😭😭😭😭
Bra spill, men de må jobbe mer i det
Jeg gir 0 stjerner fordi det er veldig dårlig spill og team deathmacth er veldig dårlig fordi jeg vinner hele tiden i team macth og grafikken er bra