Post by travavarsorchard on Mar 8, 2022 3:40:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lingbe: Öva språk ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lingbe: Öva språk IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Lingbe: Öva språk 2022 version ▞▞▞
Tidigare var det en bra och billig app. Men nej den föredrar att bara samla in pengar på alla sätt
Jag var i den här appen igår kväll fram till småtimmarna och nästa dag hade jag loggat in på mitt konto igen och all min historik, mina kontakter, varje chatt i går kväll raderades och jag var tillbaka till ruta ett ' verifiera om du är en engelsk infödd, vänligen ladda inte ner appen, du måste bokstavligen uppdatera den varje månad och det är ingen skillnad från den gamla versionen och uppdateringen.
Det finns ALLTID anslutningsproblem i den här appen och det gör mig arg
För många aviseringar och det finns inget sätt att minska dem i appinställningen. Poängsystemet är bra, men det borde finnas enklare sätt att tjäna dem. Samtal kunde inte kopplas
Efter den nya uppdateringen är det mycket dålig upplevelse eftersom vi inte kan ringa någon Det visar Övningsrum Jag hatar den här saken eftersom I praktiken samtal kan vem som helst gå med Så jag ber dig att ändra uppdateringen till samtalsfunktion som den gamla versionen. Vi kan ringa vilken person som helst för Öva samtal. Dont be Merge Practice call into Practice room håll dem åtskilda jag hoppas du förstår. Eftersom jag är väldigt arg på den här appen om du inte ändrar detta tar jag bort den här appen och föreslår inte någon att ladda ner den
Den här appen är bra, men det finns inget alternativ att ta bort chattar för någon person!! Det är det jag inte gillar.
Det är en bra app för att träna på tal, men jag kan inte såna saker (vad kan jag göra för att få poäng?) Jag kan prata bara i cirka 20 minuter om dagen och det är väldigt kort. Jag kan bara få 50 poäng för en dag. snälla hjälp mig !
Behöver minimera det plötsliga samtalsavbrottet
Fantastisk! Jag hade mitt första samtal och det var verkligen fantastiskt att få öva på att prata engelska med andra talare som också skulle vilja lära sig att prata engelska. Den här appen är din favorit när du vill att någon ska öva på dina talförmåga.
För många problem med att ta emot och koppla samtal... utvecklaren bör återställa det så snart som möjligt
Jag kommer att betygsätta den som 3 stjärnor eftersom den fortfarande har så mycket att förbättra. Dessutom är det lite svårt om ditt modersmål inte har så många elever, det är därför det är svårt att tjäna språk genom att hjälpa andra. Jag önskar att de skulle lägga till alternativet att du kan tala flytande på ett annat språk även om det inte är ditt modersmål.Jag förstår verifieringen men den som verifierade mig är inte ens infödd på engelska? Det finns ett problem där.
Lingbe: Practice languages تعلیمی igyj
Jag har problem med mikrofonen för det mesta att jag stänger appen eller låter den fungera i bakgrunden
kraschar alltid under samtal kan inte ha ett normalt samtal, många problem med mikrofonen
Det var fantastiskt
Den här appen är bra men det som verkligen irriterar mig är att jag inte kan öppna aktivitetssektionen. Och jag kan inte heller se frågorna från folk som postar och kan inte heller posta min fråga. Snälla hjälp mig med detta problem.
No les doy las 5 estrellas porque no se puede escuchar nada tampoco hablar. hay un par de defectos como la barra de notificación que nunca salí de la pantalla. y las llamadas que son mucho incómodas, deberian agregarle a la app un modo más fácil de ganar monedas. si areglaren tendrán sus merecidas 5 estrellas.
Konceptet med appen är fantastiskt, det är DET idealiska sättet att öva på ett språkväder att börja eller fräscha upp det MEN exekveringen är ganska svag, buggarna är alldeles för mycket, den fortsätter att sitta ner, inte skicka aviseringar för samtal och det kommer inte att sms:a, det måste göras en seriös reparation av problemen med den här appen, jag tror att det kommer att vara fantastiskt om det fortsätter att fungera, tack.
Appen ber hela tiden om kameratillstånd även om jag inte behöver ringa videosamtal och även när jag ger tillåtelsen dyker min kamera upp "Jag har en telefon med en popup-kamera" så varför i helvete skulle den dyka upp om inte får du redan matning från kameran??? Spionerar du på oss!!
Min man skapade ett konto på lingbe också, han är amerikan och någon godkände honom som modersmål, men efter några dagar fick han ännu en gång ett samtal för att bli godkänd och på andra sidan samtalet var någon kille som pratade bra engelska men långt borta från modersmål. Den killen sa att min man inte talar som modersmål. Människor som är födda i ett land har blivit avvisade och någon freak som talar bra kollar honom? Killar, ni behöver en bättre koll på den här appen!
Den här appen är bra i syfte men de har mycket bugg i appen som när jag vill ta bort ett modersmål, jag kan inte göra det
Vacker app. Men jag kände många människor där och jag blev bannad utan anledning.. Jag saknar mina vänner:(
Jag hittar ingen som talar engelska som modersmål här
Jag uppskattar faktiskt den här applikationen men jag har problem med att samla mynt Jag har inte kreditkort för att skicka pengar för att ta emot mynt
Efter uppdateringen är samtalskvaliteten sååå mycket sämre, den ansluter inte ens efter att ha svarat på samtalen. Och jag kan inte heller ringa. .. vad hände med att din så kallade samtalskvalitet blev bättre. Ni måste verkligen fixa detta innan ni börjar tappa alla era lingbers som inte är så små.
Es exhaustivo pero lo amé
Hemsk upplevelse. Jag har pratat engelska sedan jag kan minnas, och den här mannen på andra sidan samtalet (som ombads att fungera som verifieraren) sa "din engelska är mycket dålig och din accent är fruktansvärd." Han var helt enkelt oförskämd. Och precis som det, utan att ens ge mig en chans att försvara mitt fall, tog den här appen bort engelska som mitt "modersmål". Jag gör det alltid en poäng att uttala mina ord tydligt, så att höra någon säga att min accent är "hemsk" gjorde mig verkligen arg.
Det här är bra för att förbättra talförmågan, men problemet måste uppdateras men jag kan inte göra det.
Hej ny uppdatering (Rumövning) prata med individ är inte bra och hoppa över användare alternativet är inte heller bra vänligen gör det här alternativet (prata med individ) samma som innan det var.
Blir värre.
Bästa app för att lära sig olika språk
Toy Bomb: взрывные кубики Головоломки nvl
Tömmer mitt batteri. Inte värt det. Jag har använt den här appen som i flera månader, jag gillar den väldigt mycket
Gratis lingocoin är väldigt lågt
Bra app Det är tydligt och det gjorde mig glad
Varför det inte finns något alternativ för att radera chatthistorikkonversationen för den tillagda vännen. Om vi chattar med någon av vännerna finns det inget alternativ i appen att välja och ta bort chattkonversationen. Vänligen uppdatera appen jag gillar verkligen inte det
Fungerar inte. Jag hör ingenting. Du kommer inte att hitta engelska som modersmål på lingbe; det finns bara Mellanöstern och Indien
Jag är verkligen nöjd med den här appupplevelsen.Det hjälper mig mycket att hitta människor som jag kan prata och träna engelska med. Även om jag inte fick så många chanser att prata med modersmål så fick jag många andra partners som tränar engelska från hela världen. Det enda problemet är att jag får slut på mynt för det mesta. Det begränsar samtalstiden till 5 - 6 minuter till min besvikelse. Annars hela tummen upp!!
Bästa språkpraktiska 👌.
Det var ok i början, men du måste betala eller titta på annonser. Applikationen tillåter också vem som helst att lägga till många modersmål. Nästan 50% av modersmålstalarna är inte riktiga.. Mycket dåligt beteende och ingen åtgärd för de rapporterade icke-modersmålstalarna. De tar emot oss även om vi rapporterat dem. Vet inte längre vad som är syftet här
Jag brukade betygsätta den här appen med 5 stjärnor, men nu tror jag att den inte är värd mer än 2, jag har haft en riktigt dålig upplevelse, jag betalade ett proffsmedlemskap i en månad och jag fick bara 3 dagars proffsförmåner, jag kontaktade supportsystemet och de svarade att de ska kolla mitt problem och försöka lösa det, de gjorde det och bara för 1 dag till kom tjänsten tillbaka men sedan försvann den som om jag inte gjorde något, så nu säger jag att den här appen verkligen hade dumma frågor
Bra appar att träna på att tala. Det enda problemet är att jag inte kan hitta någon riktig engelska som modersmål. De flesta är självförklarade som modersmål, men det är de faktiskt inte.
Jag skulle säga att jag är väldigt glad över att ladda ner den här appen, jag började äntligen träna språket jag behöver lära mig 😊 men jag skulle be utvecklare att lägga till ett alternativ för att beskriva din nivå i språket du vill lära dig, till exempel Im en nybörjare, och vissa människor förväntas att jag ska veta mer än dem😀Tack, det är väldigt bra att lära sig språk med att träna på det
Bra
Lingbe, Practique des langues Enseignement tsus
Jag är uppenbarligen infödd på engelska men eftersom något troll inte "verifierade" mig bestämde Lingbe också att jag inte var infödd och fortsatte att begära att jag skulle ta bort det som modersmål. Vilken löjlig app. Seriöst, ni måste fixa det här.
Jag har använt den här appen ett tag. Jag och min storebror gillar det här mest. Jag bad mina vänner att använda den här appen så att de också kan dra nytta av det. Enligt min åsikt är detta ett bättre alternativ för nya frilansare och för dem som vill träna fler språk. Jag vill tacka personen som kom på den här idén till appen och som skapade denna.
Det var en fantastisk app, den lät verkligen ringa med andra människor
Lite långsam. Att matcha med någon från Europa/Amerika är nästan omöjligt. Verifieringssamtal är inte tillgängligt.Jag har pratat med folk som verifierar mitt modersmål i flera månader nu men de insisterar fortfarande på det när jag vill chatta med en vän.