(Android/iOS) Car Eats Car 3 Hill Climb Race huijauskoodi lisää primogemejä
Mar 8, 2022 3:52:39 GMT -8
Post by travavarsorchard on Mar 8, 2022 3:52:39 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Car Eats Car 3 Hill Climb Race ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Car Eats Car 3 Hill Climb Race IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää primogemejä ▞▞▞
▞▞▞ Car Eats Car 3 Hill Climb Race 2022 version ▞▞▞
Car Eats Car 3: Хищные Машины Гонки oba
peli oli loistava ensimmäisen 50 dollarin kulutuksen jälkeen, mutta nyt peli ei edes lataudu. se on juuttunut tummanharmaalle näytölle, jossa on pisteitä timanttikuviolla. Tämä on toinen peli, joka tekee tämän minulle, joten nyt en halua pelata muita pelejä, jotka pyytävät minua upottamaan rahaa.
En tiedä, voisinko hakkeroida onnellisen patcherin avulla muita autoja syö autoja 1 ja 2 ei voida hakkeroida
Internet on päällä koko ajan. Joka tapauksessa olen poistanut pelin. Yritä korjata vika. Peli oli kuitenkin hyvä.
Se on okei
Kesti 2 kertaa painaa avauspainiketta ennen kuin sain tämän sovelluksen avautumaan, vihdoin avata sen ja pelata tasoa yksi ja potkaisi minut ulos! Ikävä operaatio, huh! Jos voisin antaa vähemmän kuin yhden tähden, antaisin!
Tee vielä yksi osa, tarkoitan, että auto syö auton 4 uutta
Nirbha
Se hämmästytti minua, että olen pelannut 1&2-sarjoja
Nämä pelit ovat hyviä
Huono peli ei hauskaa
Car Eats Car 3 Hill Climb Race Racen fuz
Annan tälle pelille 1 tähden, koska en voi ostaa mitään uudella tililläni
Todella hyvä, että ihmiset tulevat puolestasi, toivon vain, että sinulla on ohjaussauva tai jotain liikuteltavaa, kun haluat, mutta muuten on aika hyvä
joogi 0 olla
LOVE IT Siinä on bugaa, mutta se on okei. Pelasin tätä peliä PALJON, kun olin lapsi vanhoina hyvinä aikoina.
Tämä peli on perseestä, se on erittäin huono, että poliisi syntyi todella nopeasti ja minun on raivonnut niin pahasti, että haluan poistaa pelin MIKSI SMOKOKO? MIKSI?
tämä peli on niin hauska, että rakastan sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pidän siitä, että nämä pelit suorittavat helposti kaikki tasot
Seuraava taso? Mainos ensin.
Aina kun kuolen ja katson mainosta toipuakseni, se joskus toimii, mutta suurimman osan ajasta se näyttää, että olen murtunut tai se palaa peliin. Se on kuitenkin hieno peli, olen alueellisesti valmistunut auto syö autot 1 ja 2. Voisin antaa 5 tähteä ilman, että sitä tapahtuu. Toivon, että olisi auto, jonka kaikki tehot olisi päivitetty täysin Gatorista Magasoariin. 😃
se on todella hauska peli, mutta toivon vain, että sinun ei tarvitsisi odottaa kaasun täyttymistä
Pelisi on hämmästyttävä
Yksi tähti tylsää
Car Eats Car 3: Хищные Машины Гонки oba
Rakastan sitä, aloitin 2020-2021 ja avasin 12 autoa! ja 4 dronea
Car Eats Car 3 Hill Climb Race Racen fuz
Edit: Peli on jäätynyt pysyvästi siitä lähtien kun sain dronin viidentenä päivänä. Peli hyvä, mutta hieman buginen tällä hetkellä ja liian paljon mainoksia häiritsevää. Sinun on hillittävä mainoksia, jotta se olisi hieman nautittavaa.
Todella paras peli koskaan! 🌋🌋🌋🤩😎😁
Tämä peli on buginen Se viivästyy aina, kuten jopa viiveellä tasolla, jota taso ei pysty korjaamaan
Pitää kyllä 5/5
Tämä sovellus kieltäytyy latautumasta, koska minulla on todella vanha Android-versio
Aloitin pelaamisen tänään oli hauskaa. Mutta se ei sovi näytölleni (s8) alkaa myös jäätyä tasoa ladattaessa.
se on siisti peli, odotan innolla sen pelaamista
Jumanji: Epic Run Eventyr tej
Kun seuraavan kerran päätät järjestää erityistapahtuman, älä tee sitä.
moniin mainoksiin hyvä
Se on relly gleichy, mutta minä relly pidän
Olen menettänyt jokaisen basson ja olen suorittanut kaikki tasot, joten en tule seuraavalle tasolle.
Hieno peli, mutta haluaisin pystyä kiihdyttämään itse
Kun latasin pelin, jota pelasin, kun haluan poistaa, se sanoo, että peliä ei voi poistaa ja tämän vastauksen jälkeen kun avaan pelin, se sanoo, että peliä ei ole asennettu
Tämä on ajanhukkaa, koska sen asentamisen jälkeen, kun haluan pelata sitä, se vain sanoo, että peli ei vastaa
Hyvä! Tuo peli on MAHTAVA! JEE! Ei vikoja (NIIN PIENET BUGIT)! MUTTA HELL YA ON HYVÄ PELI SMOKOKO, MINÄ pidän siitä! TEE AUTOSTA SYÖTÄ AUTON 4! TARVITAAN SITÄ! ONKO TÄSSÄ PELILLÄ INSTAGRAMIA? MINUN ON KATSO SINUA INSTAGRAMISTA. SITTEN SINÄ NÄET! ETTÄ! PELI. ON. PARHAAT.! TYKKÄÄ MINUSTA... <3 : VELLU_PELAA
En pidä siitä, rakastan sitä
Hyvin pelin alussa se häikkää, ja sitten kilpailut eivät lopu itsestään, sinun on painettava takaisin-painiketta poistuaksesi tasolta. Joten et saa tunnustusta minkään lukituksen avaamisesta tai erikoistasojen suorittamisesta. Olen poistanut ja asentanut pelin uudelleen vain saadakseni saman häiriön palautuksen lvl 6:ssa (ei ilmestynyt ennen lvl 13:ta ensimmäistä kertaa)
Se on hyvä
Peli on hyvä, vaikka kun autoni kuolee, elvytys ei toimi. Korjaa tämä, kun tämä on hyvä peli ja olen sarjan fani.
Ei hyvää
Smokoko miten rakensit tämän mestariteoksen, mutta yksi taso oli niin kova, että yritin sitä 99 kertaa, mutta ei voittoa, joten yritä korjata se, joudun aina häkkiin, muuten se on niin hyvä
Sitä on vaikea hallita
Pelistä tulee pelottavaa ja mainokset ovat aivan sopimattomia. Ei ollenkaan "E". Erittäin järkyttynyt tästä sovelluksesta.
Mikä on salainen koodi!
todella hyvä peli hyvä grafiikka Toivon vain, ettet tarvitsisi kaasua pelataksesi